Na veškeré produkty poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Pokud je zboží, které jste od nás zakoupili, poškozené nebo nefunkční, nebo došlo-li k poškození v průběhu dvou let od zakoupení, máte nárok zboží reklamovat.

Jak postupovat při reklamaci?

1.Vyplňte reklamační formulář

Vyplňte reklamační formulář

Pod tímto textem si stáhněte reklamační formulář. Vytištěný a vyplněný formulář přiložte k reklamovanému produktu.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

2.Přiložte kopii faktury

Přiložte kopii daňového dokladu

K reklamačnímu formuláři přiložte kopii daňového dokladu (faktury), který byl součástí Vaší zásilky.

Daňový doklad nám pomůže rychleji zařadit a vyřídit Vaší reklamaci.

3.Zabalte zásilku a odešlete

Zabalte zboží o odešlete

Zboží, které chcete reklamovat, bezpečně zabalte a s přiloženými dokumenty odešlete na naši adresu.

Vaše reklamace bude vyřešena v co nejkratším čase.

4.Uschovejte si účtenku

Uschovejte účtenku za poštovné

Uschovejte si účtenku od přepravce, kterou obdržíte při odesílání zásilky.

V případě kladně vyřízené reklamace Vám poštovné proplatíme.

Našemu e-shopu na spokojenosti zákazníků a dobrém jménu opravdu záleží, proto se reklamace snažíme vyřešit vždy co nejrychleji k Vaší maximální spokojenosti. Reklamací se začneme zabývat ihned, jakmile nám bude zásilka doručena. O postupu reklamace Vás budeme průběžně informovat.