Na veškeré produkty poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Pokud je zboží, které jste od nás zakoupili, poškozené nebo nefunkční, nebo došlo-li k poškození v průběhu dvou let od zakoupení, máte nárok zboží reklamovat.
Jak postupovat při reklamaci?
1.
Vyplňte reklamační formulář
Pod tímto textem si stáhněte reklamační formulář. Vytištěný a vyplněný formulář přiložte k reklamovanému produktu.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
2.
Přiložte kopii daňového dokladu
K reklamačnímu formuláři přiložte kopii daňového dokladu (faktury), který byl součástí Vaší zásilky.
Daňový doklad nám pomůže rychleji zařadit a vyřídit Vaší reklamaci.
3.
Zabalte zboží o odešlete
Zboží, které chcete reklamovat, bezpečně zabalte a s přiloženými dokumenty odešlete na naši adresu.
Vaše reklamace bude vyřešena v co nejkratším čase.
4.
Uschovejte účtenku za poštovné
Uschovejte si účtenku od přepravce, kterou obdržíte při odesílání zásilky.
V případě kladně vyřízené reklamace Vám poštovné proplatíme.
Našemu e-shopu na spokojenosti zákazníků a dobrém jménu opravdu záleží, proto se reklamace snažíme vyřešit vždy co nejrychleji k Vaší maximální spokojenosti. Reklamací se začneme zabývat ihned, jakmile nám bude zásilka doručena. O postupu reklamace Vás budeme průběžně informovat.